World of Volvo lyfter Sveriges monter på Imex Frankfurt
Ge alla de svenska utställarna all uppbackning ni kan, och låt oss nu skapa Meet in Sweden på fullt allvar med start den 23 maj 2023.
Ge alla de svenska utställarna all uppbackning ni kan, och låt oss nu skapa Meet in Sweden på fullt allvar med start den 23 maj 2023.
Den ryska invasionen hindrade inte Ukraina att stå värd för 593 affärsevenemang under 2022 – lokala, nationella och internationella.
Efter nästan 18 månaders hårt arbete lanserar Imex Group en ny visuell identitet. Den nya profildesignen börjar användas på årets mässa.
I maj samlas representanter för kulturella och kreativa näringar från EU för att verka för en mer uthållig och hållbar sektor i förändring.
De erfarna hotellcheferna Toma Torseke och Olga Mishchenko har båda utsetts till General Manager för två Park Inn By Radisson-hotell i Tallinn.
Fem glada och stolta vinnare tog emot sina prestigefyllda priser, tillägnade mötesplatser och individer som utmärkt sig positivt under året.
Och det enorma marknadsföringsvärdet som uppstår när 200 miljoner människor vänder blickarna mot Sverige är inte medräknat.
Har lång bakgrund inom både akademi och näringsliv med starkt fokus på samverkan – något som har prioriterats i rekryteringsprocessen.
Helhetsupplevelsen och förbättrade flöden, med hållbarhet, energieffektivisering och trygghet i fokus, är målet med ombyggnadsprojektet.
Danmark, Finland, Island, Norge och Sverige har bestämt sig för att delta på Världsutställningen i Osaka, Japan, 2025 med gemensam paviljong.
En förenad Australian Business Events Association är den största omvälvningen av föreningslandskapet på över ett decennium.
Amerikanska tech scouting-företaget Plug and Play Tech Center lanserar ny innovationsplattform i Göteborg med Volvo på tillväxtarenan The Yard.
Kammarrätten upprätthåller Skatteverkets ursprungliga beslut om förmånsbeskattning och skattetillägg för deltagande i en konferensresa.
Först i världen med att implementera Turnpikes system med smarta klockor, för att erbjuda gästerna bättre service genom optimering.
Stärker kedjans erbjudande i södra Norrland, med målet att nå ut med Gysinge Herrgård till fler potentiella gäster i och utanför Sverige.