BSC, Business Service Club, har bytt namn och heter sedan den 15 januari Adventy. Det nya namnet speglar företagets utveckling och anpassning till dagens affärsverksamhet och kundbehov. Med många framgångsrika projekt i ryggen tar företaget nu ett nytt kliv in i framtiden med fokus på kunden och innovation.
”Vi är oerhört stolta över att presentera vårt nya namn, Adventy. Det representerar en ny era för vårt företag och en förnyad energi. Vi ser fram emot att fortsätta skapa fantastiska upplevelser tillsammans med våra kunder”, säger Kerstin Öhman, vd på Adventy.
Sedan starten 1987 har BSC varit en partner för företag och organisationer som vill skapa event och upplevelser. Med en kundlista som innehåller varumärken som Coca-Cola Europacific Partners, LinkedIn, Gaggenau, Michelin och Meta samt utmärkelsen som Gasellvinnare 2024, stärker byrån sin position som en ledande aktör i eventindustrin.
Med relationen i fokus
Med ett stort fokus på innovation, hållbarhet och digitala lösningar säger sig Adventy vara redo att fortsätta leverera eventupplevelser i en snabbt föränderlig värld samtidigt som det bevarar kärnan av vad företaget alltid har stått för: att skapa starka, långsiktiga relationer.
”När vi grundades 1987 handlade vår verksamhet om att leverera klassiska företagsevent, ofta med fokus på fysiska möten. Idag ser världen annorlunda ut, och våra tjänster har utvecklats till att omfatta allt från digitala konferenser och hybridlösningar till storslagna utlandskickoffer och galor, hållbara företagsfester, kreativa middagar, och giveaways, stort som smått. Därför känns det naturligt att vårt namn också får spegla vilka vi är idag”, säger Kerstin Öhman.